Hemşire çağrı sistemleri, hastaların hareket edemedikleri ya da hareketlerinin sınırlı olduğu durumlarda hemşirelerden yardım istemesini sağlayan sistemlerdir. Hastanelerde ve çeşitli sağlık merkezlerinde bulunan hemşire çağrı sistemleri genel olarak hasta başı ünitelerinde yer almaktadır. Hasta başı ünitelerinin ihtiyaçlara göre zenginleştirilmesi sonucunda bulunan bu sistemleri hastanenin santral kısmına entegre edilmektedir. Bu sayede tüm çağrıların kontrol altına alınması sağlanır. Son zamanlarda oldukça gelişmiş bir teknoloji ile üretilen çağrı sistemlerinin sahip olduğu çeşitli avantajlar bulunmaktadır.
Hemşire Çağrı Sistemlerinin Avantajları
Teknolojinin gelişmesi ile birlikte popüler hale gelen hemşire çağrı sistemleri hastanelerde yoğun bir şekilde talep görmektedir. Bu doğrultuda hemşirelerin hastalara acil durumlarda en hızlı şekilde müdahale edebilmesini sağlamaktadır. Hasta odalarına yerleştirilen ve hastaların ulaşabileceği konumda yer alan çağrı sistemleri hayati bir öneme sahiptir.
İpli Çağrı Butonu
İpli çağrı butonları hemşire çağrı sistemlerinde sık sık tercih edilen bir türdür. Teknik açıdan bakıldığında diğer sistemler ile arasında herhangi bir fark olmayan ipli sistemler, hastaların kullanımı için kolay bir şekilde sunulmaktadır. Bu çağrı sistemleri, özellikle hareket kabiliyetinin son derece sınırlı olduğu durumlarda çok avantajlıdır. Hastaların butona ulaşmasının zor olduğu durumlarda ip aracılığı ile sisteme ulaşılarak hemşireye bilgi iletilebilmektedir. Bu sistemlerin kopmalara karşı dayanıklı bir yapıda olmaları gerekmektedir.
Sesli Anons Sistemleri
Sesli anons sistemleri hastaların odasında bulunan sistemlerden biri olup sesli bir şekilde çalışmaktadır. Hastaların hepsinin aynı durumda olmadığı düşünüldüğünde kimi hastalar için sesli anons sistemlerinin çok daha avantajlı olduğundan bahsedebiliriz. Sesli anons sistemleri ile hastaların odasından çıkmadan hemşirelere konuşma ve mesaj gönderme imkanı bulunur.
IP Hemşire Çağrı Sistemleri
Klinik ve hastanelerin santral sistemlerine entegre edilmiş olan IP hemşire çağrı sistemleri son derece teknolojik çözüm önerileri sunmaktadır. Sistem, IP Dect Telefon ile çalışarak hemşirelere uyarı göndermektedir. Hemşirelerin söz konusu uyarıları almama ihtimali ise son derece düşüktür. Bu noktada hastalar için tercih edilebilecek en teknolojik sistemlerin IP sistemler olduğundan bahsedebiliriz.
Hemşire Çağrı Sistemleri Neden ve Nerede Kullanılır?
Hastaların odalarından çıkmadan hemşirelere ulaşmasını sağlayan bu sistemler yoğun bir şekilde talep görmektedir. Genel olarak hastanelerde kullanılan bu sistemlerin hasta ve hemşirenin olduğu hemen her yerde kullanılması mümkündür. Örneğin yatalak bir hastanın evde bakıcısı varsa bu sistemler ile hemşire ya da bakıcıya ulaşması son derece kolay olacaktır. Bunların yanı sıra yaşlı bakım evleri ve çeşitli huzur evlerinde de hemşire çağrı sistemlerinin kullanıldığından bahsedebiliriz. Kullanılacak sisteme göre farklılık gösteren hemşire çağrı sistemi fiyatları ile ilgili bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Blog
Acil müdahale sistemleri genel olarak acil aydınlatma ve yönlendirme armatürlerinden meydana gelmektedir. Bu noktada herhangi bir arıza, olası bir olumsuz durum, elektrik kesintisi gibi olayların meyd
DevamıYangın algılama sistemleri, yangınların erken tespitini ve alarmını sağlayan cihazlardır. Adresli yangın algılama sistemleri ise büyük veya karmaşık yapıların, binaların veya tesislerin yangın güvenli
DevamıAcil aydınlatma armatürleri, elektrik kesintileri veya acil durumlar sırasında aydınlatma sağlamak için tasarlanmış armatürlerdir.
Devamı